Revelatie

Azi eram intr-un magazin de ceasuri si vanzatorul, un arab scund si destul de carunt, imi vorbea despre nu stiu ce mecanism special care numara secundele cu o precizie incredibila, dar nu am auzit decat o parte din ce a spus. Vorbea cu mare atentie,devotament si respect despre un ceasul pe care il tinea in mana. E adevarat ca opera aia de arta, in miniatura, costa cam de doua ori mai mult decat masina mea.. Cand era noua..

Mi-am dat seama ca asa cum el era fermecat de povestea ceasului, asa trebuie sa fie si arhitectul de case.
Arhitectul trebuie sa fie indragostit de case. Asta e expresia.
Toata ziua lui sa fie o relatie cu zidurile de pe strada, cu umbrele de la rasaritul soarelui si de la apusul acestuia.
Sa respire si sa se bucure ca nu sta intr-un cort in mijlocul desertului.

De structuri se ocupa inginerul.


Leave a comment